Bazen en büyük savaşlarımız, kimsenin görmediği sessiz savaşlardır.
Geceleri yorgun düşeriz, ama sabah kalkıp gülümseriz.
Kimse bilmez; içimizde kırık bir dünya vardır ama biz yürümeye devam ederiz.
“Olmak ya da olmamak, işte bütün mesele bu.
Zalim kaderin sapanlarına ve oklarına katlanmak mı daha soylu,
yoksa bir dertler denizine karşı silaha sarılıp
onlara son vermek mi?
Ölmek… uyumak…
Hepsi bu.”