“Bazen düşünmeden edemiyorum; bize hep merhametli ve dürüst olmamız, iyi kalpli kalmamız öğretildi. Ama etrafıma baktığımda mutlu olanların çoğu hep kötü insanlar gibi geliyor. Merhametsiz, acıma duygusu olmayanlar daha çok seviliyor. Öyle bir his ki, sanki bu dünya iyiler için değil, kötüler için yaratılmış.”