Redmore

Redmore
@Alpho
Sonsuz karanlık... Arada renkli televizyon ... Bi de az kitap okudum söylim ... Follow me niga...
Bu sefer nefret etmiycem hükmedicem ....
Reklam
O zaman klasik soruyu sorayım ıssız bi adaya düşseniz yanınıza alıcanız 3 şey veya kişi ? Yorumları alayım :?
Anket
Küçüklükten bu zamana tadını unutamadığınız yiyicekler nelerdir ?Benim; Buz dondurması ;)
Yeme-İçme
Yediğiniz en pahalı kazık neydi ? Benim ; otogar da bi çubuk krakere 5 ₺ ödeyişimdi hala saklarım kutusunu ;))
Anket