“Kelebek bıkar
mı? Hiç uçmaktan, Bıkıyor işte usanıyor bazen,
Bir günlük ömrünün olduğunu bilse, Konar mı? Hiç,
Çiçeklere,
Gökyüzünde uçmak varken
Dallara konmak niye,
Bir kelebek olsaydım,uçardım hep,
Gökyüzünde.
Çiçeklerin görüntüsüne aldanmadan,çırpardım kanatlarımı, Sanki hiç ölmeyecekmişim gibi.
Dans ederdim,
Bir günlük ömrüm olsada,
Vazgeçmezdim sevmekten.
Diyar diyar dolaşıp arardım sevdiğimi,
Onun kanatlarında ölmek için.”
Sen ölsen; her gün mezarına gelecek,çiçekler dikecek,mezarınla konuşacak,çiçeklerini sulayacak bir adamı kaybettin.şimdi kimin sevgisine inanıyorsan inan.