Öncelikli olarak mükemmel bir dünya sizi beklemiyor. Sizi bekleyen günümüz popüler genç yetişkin fantastik kitaplarından farklı olarak görece özgün karakterler ve gerçekten kendine özgü bir fantastik. Konunun akışı basit ve romanın sonuna vurulmuyorsunuz hatta sonunun biraz yüzeysel ve sade olduğunu söyleyebilirim. Kitabı okutan sürekli görmeye alıştığımız fantastik unsurlar değil gerçekten yaratıcı unsurlar barındırması. Ve karakterlerin ergen, dünyayı kurtaracağız modunda olmadan aksine yaşını almış olmaları gözümde yükselmesine sebep oldu romanın. Tabi değeri okuyucunun gözünde tartışılır olmasına tartışılır yine de insanın kafasını yormadan farklılık ve tekrarlardan uzaklaşmak için okuyabileceği tatlı ve akıp giden bir kitap. Toz-karısı ' nın tavuğu herhalde en çok hoşuma giden kısım oldu, şans verin derim.