Gizem

Gizem
@Altnky
Hava bozuk, yürekler eğik, içimize dönelim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Elbet bir gün bizimde çiçeklerimiz açacak.
"Herkes diyarında, muhabbetinde Bilmem bizi ne civara yazmışlar"
1000Kitap
Dostoyevski "İnsancıklar" adlı kitabında: "Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu." diyor. İnsanın içine atmasının, güçlü görünmeye çalışmasının en yorucu hali bu olsa gerek...
Gün senden ışık alsa da bir renge bürünse |Atsız