Ailemizi ne kadar tanırız? Onlar bizi ne kadar tanır? Doğumumuzdan beri yanımızda olan kişileri bile tanıyamıyorsak, başka kimseyi ne kadar tanıyabiliriz ki? Bu açıdan bakınca, herkesten her şeyin, hatta en acımasız suçların bile beklenebileceğini düşünmem gerekmez mi? İnsan eninde sonunda kime, neye, hangi doğrulara bel bağlayabilir? Koşulsuz güvenebileceğim kişiler var mı?