Yorum, ileti, alıntı vs. gibi paylaşımlarımı takipçi ve puan kazanmak ya da listenin üst sıralarında görünmek için değil de gerçekten hoşunuza gittiği için beğenin. Lütfen!
"...İnsanlar, nerdeyse doğdukları andan başlayarak, kendilerinden kaçarlar. Nereye mi giderler? Durmaksızın kendilerini ararlar. Bir insan asla olduğu kişi değildir, aradığı benliktir. Bir kere kendisine yetişirse ya da yetiştiğine inanırsa, yine ayrılır, kendini geride bırakıp kovalamayı sürdürür."