İncii

İncii
@AlwaysSmilee
Her şeyin kendiliğinden düzeleceğine inanmak aptallıktır!
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bazen fırtınalar iyi gelir insana... Tekneyi biraz yıpratır ana güvertede pislik kalmaz."

İncii

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
26 saatte okudu
·
2024 7. kitabı
Tuba Ezici
7.6/10 · 97 okunma
"Hayatında seni üzen, yıpratan,aldatan insanlar girdiğinde "Bu benim başıma neden geldi?"diye isyan etme! Çünkü Tanrı sana istediğini değil, ihtiyacın olanları yollar. İsyan etmek yerine ders çıkarmayı öğrendiğin gün büyüyeceksin..."
"İnsan kendine en çok, canını yakanları affetmek için bahane arayarak ihanet eder."