İncii

İncii
@AlwaysSmilee
"Hayatında seni üzen, yıpratan,aldatan insanlar girdiğinde "Bu benim başıma neden geldi?"diye isyan etme! Çünkü Tanrı sana istediğini değil, ihtiyacın olanları yollar. İsyan etmek yerine ders çıkarmayı öğrendiğin gün büyüyeceksin..."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsan kendine en çok, canını yakanları affetmek için bahane arayarak ihanet eder."
Okumanızı öneririm)
Her hikaye "Güvendim",diye başlar, "Tükendim" diye biter. "Sevgi" harcanır çoğu zaman ve en sonunda, "Nefret ettim!" Dersin. Ardından "Keşkeler" ve "Acabalar" sarar benliğini... O sorular hiç bitmez; bazılarının da cevabı yoktur. Eşyalar toplanır, anılar çöpe atılır. Bir zamanlar ölesiye güvendiğin insana tiksinerek bakarsın. Dünya başına yıkılmış,hayallerin enkaz altında kalmıştır.Bildiğin tüm küfürleri sayarsın ve hayat,maskesini çıkarıp tüm gerçekliğiyle seni selamlar. İşte o zaman geriye tek cümle kalır... "O DEĞİLDE NASIL KOYDUM AMA SENİ İNSAN YERİNE!"