📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimi her ne kadar iğrenç hissetsem de, böyle bir durumda yalnız olmak, başkalarıyla birlikte olup onların seviyesiz davranışlarına ve ucuz üçkağıtlarına tahammül etmekten kat kat daha iyidir.
Ölmek için doğmak.
Hayatından bezmiş zavallı bir kemirgen gibi yaşamak kaderimdi sanki.
Yaşadığın andan çılgınca zevk almak bana hiç nasip olmayacak mıydı?
Neden kendi cenaze törenimi izliyormuş gibi hissediyordum?