Ölmek için doğmak.
Hayatından bezmiş zavallı bir kemirgen gibi yaşamak kaderimdi sanki.
Yaşadığın andan çılgınca zevk almak bana hiç nasip olmayacak mıydı?
Neden kendi cenaze törenimi izliyormuş gibi hissediyordum?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatımın belli bir rotası yoktu.
Bana heyecan verecek, gözümde şimşekler çaktıracak bir şeye ihtiyacım vardı.
Ama ben ne yapıyordum?
Burda oturmuş, ölülerle konuşuyordum.