Tuba

Ölmek için doğmak. Hayatından bezmiş zavallı bir kemirgen gibi yaşamak kaderimdi sanki. Yaşadığın andan çılgınca zevk almak bana hiç nasip olmayacak mıydı? Neden kendi cenaze törenimi izliyormuş gibi hissediyordum?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bayan Ölüm, bak senin için çalışıyorum."
Hayatımın belli bir rotası yoktu. Bana heyecan verecek, gözümde şimşekler çaktıracak bir şeye ihtiyacım vardı. Ama ben ne yapıyordum? Burda oturmuş, ölülerle konuşuyordum.