Kitap bence çok iyi. Gayet güzel. Okurken en çok eğlendiğim kitaplardan. Evet ilk başlar biraz hüzünlü ama bunun için yapacak bir şey yok. Kitap karakterleri başlı başına bir harika zaten. Her biri muhteşem yazılmış ama favorim ZÜLFİKAR ve BARBAROS diyalogları. Bayılıyorum bunları okurken keyifle okuduğum bir kitaptı. Yazara teşekkürler.