İnsanın belli başlı iki günahı var,öbürleri bunlardan çıkar:Sabırsızlık ve kayıtsızlık.Sabırsızlıktan Cennet'ten kovuldular,kayıtsızlıktan geri dönmüyorlar.Ancak belki de belli başlı sadece bir günahı var:Sabırsızlık...Sabırsızlıktan kovulmuşlardı,sabırsızlıktan geri dönmüyorlar.