Marisa

Marisa
@Amarisaa
Amatör şair
Kitaptan mini kestiler gelsin mi 6. bölüm yoruma düşünceleriniz yazar mısınız?
Marisa
Çok az okunduğu için erteledim:)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim Zeynebimm... Herkesin içinde sustum ama senin içinde konuştum hep. Gittim, evet... ama hiçbir yere varamadım. Her yolun sonunda senin yokluğun vardı. O gün sırtımı dönüp yürüdüğümde, aslında kendi kalbimden uzaklaştım. Şimdi sorsan: ‘Pişman mısın?’ Ben her gece senin sessizliğine bakan adamım. Arda’yım ya… ama artık yalnızca bir isim. Çünkü senin yanında olmadığım her gün, ben Arda değilim.”
Marisa
Mini bir fragman
Kitabıma göz atıp yorum yapar mısınız:))
Marisa
3. Bölüm gelsin mi