Soğuk değildi fakat üşüyordum.
Kollarımı birbirine sarmaktan başka yapabileceğim bir şey yoktu. Çaresiz miydim, yoksa çok mu yalnızdım?
Bilmiyorum.
O anda bildiğim her şey uçup gitmişti sanki...
Gerçekliğine inandığım tek şey üşüdüğümdü.
Belki de kalbimin soğukluğu yansımıştı aciz bedenime.