A.

A.
@Aminee21
Du Bisst Schmerzhaft Schön.
Sağlıkçı..
Diyarbakır
1 Temmuz
290 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Yoruma bir (galp)/❤ koyana, çok güzel bir şiir armağan edicem..🌺
Anket
A. isimli okura yanıt verildi
A.
Çok güzelmiş Teşekkür ederim :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yoruma bir (galp)/❤ koyana, çok güzel bir şiir armağan edicem..🌺
Anket
A.
💙
Hadi herkes sevdiği bir Ahmet kaya sözü bıraksın..
Anket
A.
Başıma neler geldi, Sana diyemedim..🌾