Mahir

Mahir
@Amirr
Heybem çok boş.. ama doldurmaya takatim kalmadı...
Sırrını rüzgara fısıldarsan, ağaçları söylediği için suçlayamazsın. H. Cibran
Reklam
asuman: şimdi n'oldu peki? mükremin:bilmiyorum asuman, bilmiyorum.. kalbim bir kuyunun dibindeki suyun içinde nefes almaya çalışan bir gariban.yukarı tırmanmaya çalışıyor..ama ne yapsın? kuyunun duvarları düz..kuyunun duvarları ıslak..''
yani bişey olduğu vakit, ilk bunu koşayım gideyim, asuman'a söyleyeyim tarzında bir haberci telaşı olurdu. Mükremin
ya seni seviyorum da, seni sevmeyi eskisi kadar sevemiyorum.. hani eskiden seni sevmenin, birbirimizi sevmenin, yeşil gevrek bir tadı vardı. seni güldürmenin lezzeti damağıma yerleşir, orada mutlu mesut yaşardı.. Mükreminn
Dalgın pencereler kalmış gözlerinde hangi mevsime gitsen...
Reklam