"Bildiği seyleri sürekli aklinda tutarak yasamiyor insan. Belki de bu sayede koruyoruz akil sağliğimizi hepimiz.
...
Çünkü öyle seyler vardir ki bildiğin, onlari sürekli aklinda tutmak, kendi kendine darbe vurmak demektir, delirme esiğini düsürmek, yalnizlaşmak demektir.
...
Insan unutur.
Unutmak mutluluktur."
"...
Gercekten kolay inanirim ben.
Ya da ne bileyim, insanlar bilse bunu, herkes bilse. Gözlerine bakmayayim, inanir bu deseler. Inanir ve aci ceker. Inanmak aci cekmektir, bunu biiyorsun.
Cani kolay yanar bunun. Bakmayayim ben bunun gözlerine, varayim yoluma gideyim... Deseler..."