Vaveyla.....

Kimse, kafasındaki hayallerle kimseyi bir yere götüremez. #yks2019
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok konuşuyorum kendimle bugünlerde. Ne yapayım ? Başkalarının sohbetinden hoşlanmaz oldum...
Acaba ağaçtan, ottan ya da uçamayan böceklerden filan bir yerden sevmeye başlamış mıydım? Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim? Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar? Bir kitaba yeniden başlamak gibi, sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde. - Oğuz Atay
İyi olmaya çalışıyorum sanırım kötü biriyim ki uğraşıyorum.