Andelib Nur

Andelib Nur
@AndelibNur
Ben ölmeden biri beni öldürmeli...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Kafka birgün uyandığında kendini böcek olarak buldu. Oysa o hep böcekti, ilk defa aynaya baktı."
İnsan ve Hayat
Öldüm say Ve baştan yok Bitirdim Bu benim Suçum İstemezdim Deneyeceğim ama Yolun sonu belli Ben iyi biri değilim
1K
Yolcu
Yine yaptı yapacağını Kahroldu belki ahından Ama yine de yaptı Biliyordu olacakları Tanıyordu denizi ve denizin sahibini O ise sadece bir yolcuydu Tek yapması gereken gemide kalmaktı Ama onu bile beceremedi yolcu Boğuldu kahroldu Yüzmesi gerektiği önce öğrendi Sonra anladı Ama yine de yüzmedi Yine yaptı yapacağını Kahroldu belki ahından Ama yine de yaptı yapacağını yolcu
Düşünce
Bir kaç küçük anı ve hatıra. Herşey bunun için. "Hatıra" Garip bir kelime. Artık yok ama önemli değil. Olması yeter. Gibi ya da değil. Ya sevinç ya utanç. Sanki sonsuz bir yorgunluk. Ben yapamadım der gibi. Çalıştım ama olmadı. Evet tek hayalim buydu ama olmadı. Ya da bu muydu? Sessizlik. Hayır ses değil. Vicdani bir sessizlik. Boşluk. Ölüm gibi ama değil. Hangisi daha zor. Bir davaya bile sahip olamayıp, sahip çıkmadıktan sonra nefes bile zor. En zorunda ve EN ZORUDA hayatını başkaları görür de ne der diye yaşamak. Hayır YAŞAYAMAMAK! Yaşamamak, nefes alamamak. Bir daha kimseyi sevemek, güvenememek. Evet doğru kelime bu SONSUZ BİR YORGUNLUK Artık nefes almak istiyorum. Ben de sevmek istiyorum. Ben de hedeflerim olsun istiyorum. Ve ben KENDİM olmak istiyorum. O kendim olduğum yılları istiyorum. Ben artık beni kimse sevmese de ben buyum demek istiyorum. Korkmak değil; kendimi, ailemi, arkadaşlarımı sevmek, ben buyum demek istiyorum. Mükemmel değilim ve olmaya çalışmaktan yoruldum. Küçük Zeynep'e başardın demek istiyorum. Sabrettin ve başardın. Ve şunu da biliyorum ki 25 yaşım için hâlâ çocuğum :) Her sene notlarım, yazılarım düzelir mi acaba diye bakıyorum ama yok aynıyım. Yani.. Galiba...
Düşünce