“Kalmak istememin bir nedeni daha var" dedim. "Ben... bunu seviyorum. Chet'le çevreyi keşfedebilirim, Broadsider lar ise resmen tapıyorlar adeta. Bir öyküde yaşamak gibi. Tek istediğim buydu, M-Bot. Burada yapabilirim bunu. Uçabilirim. Keşfe çıkabilirim, Üstyapı'ya karşı savaşabilirim. Düello yapabilirim. Yaşayabilirim..."