Andolini

Andolini
@Andolini
Edebiyat Öğretmeni
MSGSÜ Tezli Yüksek Lisans Terk :)
Macondo
1197 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Geceye gelsin.. Bob Dylan Blowing in the Wind 🎶🎶🎶 youtu.be/SetQtFcs090
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünya bir hırsızlar sığınağı ve gece indi inecek. Şeytan zincirlerini kırıyor ve kuduz köpek gibi dünyayı dolaşıyor. Zehirlenme hepimizi etkiliyor. Kimse bundan kaçamıyor. Öyleyse hazır mutlu olma şansımız varken, mutlu olalım... Fanny ve Alexander/ Ingmar Bergman 🎬🎬🎬
Iyi ve doğrunun izinden gidebilmenin, zorlu yaşam tünelinde önümüzü aydınlatan biricik fener olduğunu ; zorlu ve virane labirent tünellerinin de bizi çevreleyen karşıt itici ve saptırıcı koşulllamaların yokluğa giden bitiminin bir gerçekliği olduğu bilnciyle ; fenerin yayılım aydınlığının gücü ve kapsamı zifiri karanlığın mahiyetiyle orantılı olduğu sonucunu edimleyerek ilerlemenin tecrübesidir yaşam.