Kızım Olmadan Asla
Öncelikle okuduğum en mükemmel kitaplardan biri olduğunu söylemek istiyorum.
Cok etkilendim ağlamak için okuduğum bir kitap da en cok sinir krizi ve üzüntü vardi tabiki de sürekli hayatım içi şükrettim
Bunun dışında özetinde tahminler üzerine kisa ve öz geçmek istiyorum kesinlikle okumalısınız.
Ask, intikam , kaçış, din ,siyaset , aile vs vs vs
Amerikalı bir bayanın İranlı bir erkekle evlenip 7 boyunca güzel evliliklerinin olması bu süreçte esi icin İran'a gidip orda yaşadığı olayları aktarıyor cok detay vermek istemiyorum ama bunun gibi iki kitap okumustum ve cidden bu kitap aralarında en güzeli hızlı bir biçimde anlatılmış ve kitabı meraktan 3 günde bitirdim o kadar akıp gidiyor bi insan ne kadar sabırlı ve mücadeleci olabilir en güzel sekilde anlatılmış arada siyaset dahil olmuş olayları iyice anlamamız için ve siyaseti sevmediğim halde o bile sıkmadı, aralarda geçmiş hayatındaki göremediği şeyleri fark edip anlatması da güzel olmuş bilmiyorum bir bayan olarak çok etkilendim üstelik gerçek yaşanmış bir hikâye kesinlikle çok etkiledi ve filmini de izlemeyi düşünüyorum rabbim cümlemize yâr ve yardımcı olsun elinize emeğinize sağlık...