Üstünde Ne Var açıkçası beklentimin çok daha dışında bir kitap oldu , ben bu kitabı alırken gelin kuma vs vs gibi bir kitap sanıyordum alakası yokmuş neyse işin özetine gelirsek.
Bir kadının yaşamını iyilik ve sözle intikamını almasını anlatıyor öyle eski sevgili eş falan değil dedesinden alıyor bu intikâmları
Geçmiş zamanını falan anlatıyor.
Hikayeler güzeldi akıcı ve anlaşılır bir dille yazılmış.
Kesinlikle kötü demiyorum sadece benim alış amacımın cok dışında bir kitap oldu güzeldi çabuk bitiyor zaten alınabilir iyi okumalar.
Yüzüncü Kraliçe güzel bir hikâyesi vardı,
Rahibeler içinde yetişmiş Bir kızın başına gelenler ve ilginç bir yönetim, gelenek içeriyor.
Sinirlendiğim yerler oldu cok detay vermek istemiyorum.
Aşk ve mücadele 99 kadın arasında en iyisi olmak ve yaşama mücadelesi.
Çerezlik bir kitap su gibi akıp gidiyor
Gerçekten akıcı bir dille yazılmış tavsiye ederim hoşuma gitti ikinci kitabında aldım inşallah bi kaç güne elimde olur onun yorumunu da yakında yaparım kesinlikle okunmalı:)
(Hürrem in farklı aksiyonlu Bir versiyonu)
Buzkentin En Soğuk Kızı inanılmaz bir kitap gerçekten çok akıcı bir dille yazılmış, dizi gibi film gibi su gibi akıp gidiyor tekrar tekrar okurum o kadar etkilendim.
Okuduğum en etkileyici vampir kitaptı,
İki dünyanın aşkın olayların aktığı güzel bir kurgusu var tavsiye ederim çabucak bitiyor zaten.