Geceninkızı

Büyük kayıplar
Bugün günlerden 6 şubat tam bugün üç yıl önce çok büyük kayıplar verdik acısı hala tarifsiz nasıl anlatılır bilmiyorum ama çok zor acılar yaşandı bazı hikayeler yarım kaldı hayeller hayatlar hepsi yarım kaldı umarım tekrar böyle bir acı yaşamayız allahım yaşatmaz unutmayacağız unutturmayacağız mekanınız cennet olsun
Reklam
Bir kere kırarsın ama o bi kırık bin kırığa bedel olur
Yapmayacağım bişeyi ellerim titreyerek yapmak koyuyo
Şimdi öncelikle aslında kafamda gitmek gibi bişey yoktu hiçbir zamanda olmadı kafam çok bulanık herkes bencillik yapıp kendini düşünüyor ama ben hep kendimden önce kardeşlerimi düşündüm her zamanda öyle olucak ama ben bilmiyorum gerçekten hiç veda mesajı yazmak istemezdimben burayı ev gibi bildim ev sadece dört duvar değil burada ailem var ailede kan bağı demek değil yani gidip gitmeyeceğimi bilmiyorum ama teşekkür ederim kardeşlerime hepsine teker teker @Karakizx @Merkit @Darkyaaglow @imanliyizcoksukuurr @Sadece_Deli_Kiz @Karadenizsevdalisii Elifff Kebilek 7h. Elzem elçin Ballı hardallı gong @Cilliibegonya ezel♤ Unuttuğum varsa şimdiden özür dilerim sizi çok seviyorum ne kadar kırık ve yorgun olsamda sizi çok seviyorum ve teşekkür ederim herşey için herşeyim olduğunuz için bi kişi daha var teşekkür etmem gereken ama ona kendim edicem :)
Bi insanı bu kadarda kırmazsınız be gece allahım nefes alamıyorum kalbim ağrıyo diye Allah'a yalvartacak kadar kimseyi kırmayın bunu yapmayın lütfen...
İyiyim düşüncelerde boğulan ve ağlayan çok yorulmuş her kızın ve kadının en büyük yalanıdır...
Reklam