Gökyüzüydü gözleri
Herkes bir sigara yakar derdine
Ben kendimi yaktım
Senin uğruna
Bi gülüşün yaktı beni
Bi sözün sıktı kafama
Sen mutlu olacaksan eğer
Bırak ben öleyim
Sen böyle iyi olacaksan
Bırak ben yok olayım
Sen böyle nefes alacaksan
Bırak ben nefessiz kalayım
Herkes bi kadeh içer dertlerine
Ben duvarları kana boyadım
Oturdum yine seni düşündüm
Kalbimi sökün alın
Ama onu almayın derdim
O kendi benim kafa sıktı gitti
Umarım gittiği yerde mutludur
Şiirlere dökeyim dedim içimi kimseye yük olmak istemiyorum:)