Ben öleli çok olmuş ama ben fark etmemişim gelen kırıyo giden kırıyo ben neyim anlamadım ben hayır ne istiyolar benden anlamıyorum niyr hep ölen benim mahvolan benim kırılan benim saatlerce ağlayıp bayılan benim ellerimi duvara vurmaktan parçalayan benim tamam iyi bir arkadaş değilim belki iyi bir kardeş değilim belki ama Benımde bi kalbim var ben kırgınlığımı yutmaktan yoruldum her yerim kanıyo artık ben yoruldum ben yoruldum artık sessizlik boğuyo beni ben bu kadar mı kötüydüm bu kadar mı hiç birşeyi beceremiyorum bilmiyorum ama ben artık nefes almak istiyorum ruhum nefes almak istiyor ben sevilmek istedim sadece sevdiğim gibi sevilmek madem bu kadar kötüydüm bu kadar öl diye yüzüme bağıracak kadar ne yapmış olabilirim sevemeyecek olan kimse beni sevmesin çünkü ben bi günlük değil ömürlük seviyorum kimse kusura bakmasın ama ben kırılmaktan yoruldum...