Geceninkızı

Geceninkızı
Ballı hardallı gong @Vicdaninaffetsin Kebilek Elina⚘ @Gecelerbenimlee E.A 7h. @Elzemelcin
Manzara mükemmeldi ama ben berbattım...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ömrümde ilk defa kardeşten öte sevdiğim kardeşlerim ailem @Zeynep_asi_13 Ballı hardallı gong @Bilen_yok @elif_sinem @Karadeniz_sevdalisi Elifff Kebilek @Coksukurimanliyizz sizin varsa sizde yazabilirsiniz
Çok pis özledim lan gelsin artık gelsin nolur sözümü de tutamadım zaten canım çok acıyo gelsin artık uzim gel artık
Çok özledim daha ilk günden özledim...
Kalbimi kırnak isteyen varsa daha buyursun ama orda bir kalp bulabilirlerse Kırılmaktan un ufak olmuş kalbi daha ne kadar kırabilirsinki...