Ahu

Ahu
@AngelxOcean
Per Aspera ad astra..
Kalbinden vurarak intihar eden bir kızın bıraktığı notta: " Sanki yokmuş gibi davrandığınız kalbimden vurduk kendimi. " yazıyordu..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölmenin pek çok yolu vardır. En kötüsü de, yaşamaya devam etmektir..
Herkesin yarası vardır Gece kadar karanlık Okyanus kadar derin..
Yalnız yürüyor olmam kaybolduğum anlamına gelmez
Biz ne masumuz, ne yalandan yoksun Birimiz suçlu, Birimiz masumuz.. Sadece Wattpad de🦋