Ahu

Ahu
@AngelxOcean
Per Aspera ad astra..
Bestegül'ü öpüyordum. Ve bu dünyanın en güzel cümlesiydi. Bestegül'ü öpüyordum ve bu dünyanın en güzel şeyiydi.. Oğuz öldü ve bu dünyanın en acı cümlesiydi. Oğuz öldü ve bu dünyanın en acı şeyiydi..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
- " Gitmesen olmaz mı? " " Yeşil.. " " Ölmesen olmaz mı?.. "
Aşk körse eger, en çok gece yakışır ona Gel ey soylu gece.. Ey, karalara bürünmüş anne... Gəl öğret bana, nasıl kaybedilir..
Sevgi zayıflık değil Ölümdü...
Bu acı hiç dinmeyecek..