A.

𝙺𝚊𝚛𝚊 𝚔𝚊𝚕𝚎𝚖𝚕𝚎 𝚐𝚘̈𝚔𝚔𝚞𝚜̧𝚊𝚐̆ı 𝚌̧𝚒𝚣𝚖𝚎𝚢𝚎 𝚌̧𝚊𝚕ı𝚜̧𝚖𝚊𝚔 𝚐𝚒𝚋𝚒 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚝ı𝚖...
Geleceğin doktoru
Mavi gözler
1453,1923
5 kütüphaneci puanı
571 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
İyi ki Varsın Eren
15 yaşında bir çocuk… Hayatının baharında, sadece iyilik peşinde koşarken, hainlerin kurşunuyla aramızdan alındı. Eren Bülbül… Adın, cesaretin ve masumiyetin bu topraklarda hep yaşayacak. Unutmadık, unutmayacağız. Mekânın cennet olsun güzel çocuk. 🌹
1000Kitap
Reklam
02.02
İnsan en çok neyi kaybetmekten korkar?? Bir insanı mı, bir eşyasını mı, yoksa parasını mı?? Peki korkularımızın temelinde sadece onların varlığı mı yatar?? Yoksa onlara yüklediğimiz anlam mı bizi kaybetmekten korkutur?? Belki de olay, dünyanın değerli olarak nitelendirdiği şeyleri bizim de değerli görmeye başlamamızdır… Belki de insan, bir şeyi kaybetmekten çok onun kendisinde bırakacağı boşluktan korkar. Çünkü onun için, bir eşya yalnızca bir eşya değildir; belki bir hatıradır. Para yalnızca para değildir; bazen emektir, güvendir, geleceğe dair bir umuttur... İnsan ise başlı başına bir dünyadır, izdir. Onu kaybetmek, bazen o dünyayla birlikte kendimizden bir parçayı da kaybettiğimiz anlamına gelir. Bu yüzden herkesin korkuları farklıdır. Kimi yıllarca verdiği emeği, kimi sevdiği insanları, kimi ise sahip olduğu statüyü kaybetmekten korkar. Ama bütün bu korkuların temelinde ortak bir nokta vardır…. İnsan, kendisi için anlam taşıyan şeyleri kaybetmekten korkar. Bundan dolayı sorulması gereken asıl soru şu olmalı: Bizi korkutan şey kaybın kendisi mi, yoksa o kaybın bizden götürecekleri mi?? İnsan en çok sahip olduklarını mı kaybetmekten korkar, yoksa onlarla birlikte inşa ettiği benliğini mi?? Düşünsel geceler 1K…
1000Kitap