NOT ! : Arkadaşlar 5 bölümden sonrasını yayınlamayacağım.Buraya kadar yayınlamamın sebebi insanlara okutup olumsuz eleştiri alıp kötü yanlarımı görmekti.Beş bölümün genel hikayeyi kafada tam oluşturamayacağının farkındayım hatta %1 bile oluşturmaz desem yanlış olmaz ama şuanlık bu kadarının yayınlanıp insanlardan anlatımım üzerine yorumlar almayı daha uygun buluyorum.Yine güzel ve beğendiğim bölümlerden yer yer kesitler paylaşırım, sağlıcakla.
5.BÖLÜM
GÖREV BAŞLIYOR
Aynı günün öğlen saatleri Eldor sınavdan çıkmış kopyalar sayesinde kolayca yaptığı ve tahminince geçeceği dersin getirdiği rahatlamayla öğlen molasında okuldan kaçarak doğruca eve gidip görevi üzerinde plan yapmaya başlamıştı.İlk işi askeriyedeki rütbe sistemlerini çözüp Kaptan’a erişebileceği bir pozisyon bulmaktı.”Kaptan’ın bir yardimcisi var mıydı , odasını kim temizliyordu ,özel eşyalarını kime emanet ediyordu veya emanet ediyor muydu? “ Gibi soruları düşünmeye başladı, hiçbir detayı atlamamalıydı.Her ne kadar sevmiyor olsa da Koda haklıydı ,adeta bir hayalet olmalı tek bir kanıt bile bırakmadan kılıcı almalı ve başına dert açmadan bu işi tamamlamalıydı.Saatlerce düşünen Eldor kabataslak bir plan hazırladı ve askeriyeyi incelemek için çantasına biraz sandviç, birkaç şişe su alarak evden ayrıldı.Güneşin kavurucu sıcağında ormandaki ıssız, patika yolu kullanarak askeriyeye gitmek için yola koyuldu.Genelde zehirli böceklerin bulunduğu bu ormana giren pek olmazdı bundan dolayı Eldor görevlerine giderken genellikle bu yolu tercih ederdi.Aslında defalarca zehirlenmiş hatta ölümden döndüğü olmuştu lakin Eldor pek aldırış etmiyor “küçük bir böceğin ısırması ile de ölmem herhalde” diyerek bu yolu kullanmaya devam ediyordu.
Uzun ,sakin , yer yer iğrenç ama yer yer güzel bir yolculuğun ardından