Tanrım, ben iyi değilim galiba yaşamayı bilmiyodum elimde hayatı hor kullanma kılavuzu varmışcasına yaşadım
Herşeyi mahvettim,
Daha fazla üzmek ve üzülmek istemiyorum
Al beni yanına, eve dönmek istiyorum
Kimse duymadımı içimdeki yangını ne yani hiçmi sesi gelmedi o kadar bağırışmanın kalbimde uçuşan kelebeklerin kanatlarını her birbirine çarptığında kırıldığını hiçmi sesi gelmedi sen gelince kalbimde uçan binlerce kelebeğin sen gittiğinde ölümüne şahit oldum ben...