Hayatı kolaylaştırmayı öğrendim kendimce,
Ne bilim , anlamsız gelen hiç bir şeyde anlam aramıyorum artık ,
Neden acaba , ne oldu da değişti böyle , ya da ne dedim ki şimdi bu tavır niye ,
gibi gibi yorucu şeylere cevap aramıyorum gündüz gece..
Daha az yoran şeyler daha değerli artık bende,
Yormayan , uğraştırmayan
Üzüp kırmadan yapılan şeyler mesela...
İçinde incelik ve nezaket bulunan , empati ve saygı barındıran ,
Her türlü eylem ve söyleme hayranım...
Yeterince zorken hayat zaten,
Bir de üstüne tüy dikmek için uğraşan kimseyi istemiyorum hayatımda ...
Tanıdığım gibi kalanlar hayatımın içinde ,
Başkalaşıp , tanıyamamışım dedirtenler dışında olunca
Hayatta güzel yaşamakta ...
Her şeyin netini severim yaşamda ,
Yanar döner şeyler yoruyor
Gözümü de gönlümü de...