Su perisi

Su perisi
@Anjalada
Kanmadım
Emek verir , güvenip büyütürsün en değerli duyguyu Hesap ,çıkar aramazsın budur işin özü. Bu yolda yaparsan hokkabazlık Bilesin ki yanacak için ,sudan çıkmış balık Ne sandın ki sen bu yaşamı? Senin hesapların tutmadı mı? Yana yakıla kalırsın öyle Bulamazsın derdine ne derman ne çare Neler düşlersinde çıkamazsın işin içinden Sarmaşık misali sardı seni dört bir yerinden Sandın mi ki yanına kalır kâr Bana yaşattkıklarına say Ben bana yettim yeterimde Sen gibiler kalsın hep dipte ,en beride Yerin belli ,kıymet gören Habeş maymunu Noldu ? kıymet görünce Brat Pitt sandın kendini Dilekler,dualar boşa çıktı... Seni o en pis için ile hesaba saldım İncittigin, kırdığın, döktüğün her ne kadarsa Bereketini gör ömrün boyunca Ben seni sana bıraktım Uzay boşluğu kadar ... Pisliğinin bereketini gör .
Reklam
Bulamam Her ateş bir kül,bulur elbet kendine; Her yeşil bir dal, Her su bir damla, Her ateş bir kül, Her takvim bir yıl bulur elbet kendine! Her yangın bir duman, Her öğrenci bir okul, Her artı bir eksi, Her yol bir taşıt, Her soru bir yanıt, Her ressam bir tuval, Her kış bir ayaz, Her kitap bir okul, Her şarap bir adam bulur kendine; Yeter ki şarap, şarap olsun içen çıkar... Her deniz bir martı, Her ömür bir tufan, Her rüya bir uyku, Her nota bir şarkı, Her mezar bir ölüm, Her ağaç bir kök, Her dağ bir duman, Her güneş doğacak bir kuytuluk bulur ya kendine, Bulur ya; ben senden başka sen bulamam B u l a m a m ! Yılmaz Odabaşı
Sen Gelmeden Ölmeyeceğim Sevgilim Sen gelmeden düşmeyecek içimdeki bu yangın, daha vedayı bilmeyecek ellerim. Geceler çöker üstüme, rüzgâr sesini taşır gibi olur ama bilirim… sen dönmeden bitmeyecek bu hikâyem. Sen gelmeden ölmeyeceğim sevgilim. Çünkü nefesimin ucunda hep sen varsın, adınla açıyor sabahlarım. Yorgun bir kalbim var yollarına adanmış, kimse bilmez ne kadar beklediğimi… Ama ben bilirim: bir gün kapımı çalan ışık sen olacaksın. Ne acılar söndürdü beni, ne yalnızlık çaldı içimdeki ümidi; hepsini tek tek yendim senin geleceğin o bir an için. Ve eğer dünya yorulursa ben yine dirilirim,
Gel Artık, Zaman Daralıyor Özlediysen açıkça gel, Ne saklan gölgene, ne sustur kalbini. Duyguların yolunu şaşırmasın, Bırak bana erişsin, soluk soluğa… Et ki özgür kılalım ikimizi, Ne kadar zamanımız var ki söyle? 1… 3… 5… 20… Ömür avuçlardan kum gibi dökülürken Sayıların bile nefesi kesiliyor artık. Bizden alınanları telafiye gel, Geciken bahar gibi dön kapıma. İki gözümün çiçeği, Sen gelince açıyor içimin bütün dalları. Ömür geçiyor… Geçtikçe sensiz her an Kalbimde biraz daha eksiliyor dünya. Gel artık… Bir tek gelişin tamamlar bizi. Z✨
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim.Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin. 🤍✨ Kürk Mantolu Madonna.. Sabahattin Ali..
Reklam