En güzel yolculuk insanın kendi içine yaptığı yolculuktur, en güzel manzara,en güzel ormanlar insanın kendi içindedir. Kendi içini, duygusunu, ruhunu bilmeyen insan dışarıya karşı yabancıdır ve bir arayış içindedir... Kendiyle iyi olanın dünyası iyidir. İnsan kendi kendine iyi gelebiliyorsa bu en büyük tedavidir. Mutluluktur.