Hayatının monotonluğu Veronika'yı intihara sürüklemiş ama başarısız olmuştu. Gözlerini açtığında Villete'de olduğunu anladı. Aldığı ilaçlar onun kalbine hasar vermişti ve artık ölümün onun için yakın olduğunu bile bile devam etti yaşamaya. Ama bir şekilde vücudu onu ayakta tutmak, yaşatmak için direniyordu. Umut oldu diğer hastalara. Sonra bir gün karar verdi ölümü bu kadar yakınken yapamadığı şeyleri yapmaya. Artık onun için her gün yeni bir umuttu. Her günü yeni bir şans olarak görüyordu, yaşama şansı.
Aslında yaşamımızda da bu böyle değil mi? Her an ne olacağını bilmeden yaşadığımız bu dünyada her gün yeni bir umut, yeni bir şans değil mi?
Yaşama şansı...
Bu kitapta 11 yaşındaki Melody'nin hikayesine yer veriliyor. Yürüyemese de konuşamasa da mücadeleyi asla bırakmayan çok güçlü bir kızın hikayesi...
Melody evde eğitim görürken okula başlayacaktır ve okulda yaşadığı olaylar, hissettikleri samimi ve akıcı bir dille anlatılıyor.Adım adım başarının hikayesini de okuyacaksınız aynı zamanda.
Kitabı okurken Melody ile gülüp Melody ile hüzünleniyorsunuz.
12 yaşından itibaren herkesin okuyabileceği ve çok güzel mesajlar barındıran bu kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum. Aynı zamanda devam kitabı olan İçimdeki Melodi kitabını da okumalısınız.