📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Harika,harika, harikaaaaaaaa... bu kitap vayyy be denilecek türden. Ne okudum oluyorsunuz bitince. Çok iyi kurgulanmış. Her bir karakter muhteşem işlenmiş. İlk bölümde nefret ettiğim kadın için son bölüme doğru çok üzüldüm. Hatta diğer karakter için bile üzüldüm. Sok edici yani ise son sayfalarında gizli. Aslı tahminlerim çıkmadı. Empati yapmak ön yargılı davranmayın gerekiyor. Bir insanın geçmişinde ne yaşadığını asla bilemeyiz. Neden bu hale geldiğini. Hemen ikinci kitaba başlayacağım. Bu kitabın filmini de sabırsızlıkla bekliyorum.