Hiç veganların sürekli gezegeni kurtarmaktan bahsedip durduğu dikkatini çekti mi? Sanki gezegenin size ihtiyacı varmış gibi... O gezegen ki milyarlarca yıl boyunca insanların yardımı olmadan varlığını sürdürdü. Yalnızca biz insanlar kendimizi öldürüyoruz.
İnsanlar iyi olmak ister. Kalplerinin en derininde. Nazik olmak ister. Elbette sorun, aptallara karşı her daim nazik olmanın imkansızlığıdır çünkü onlar aptaldır.