~~~İnsan neden paylaşım yapar?
Öylesine mi? Öylesine dediğimiz şeyin bile içimizde asıl nedeni var. İç sırlarına nasıl olsa kimse dokunmaz,bilemez diyerek "öylesine" demesi insanın hali hazırda konfor alanı değil midir? Nedendir paylaşım yapmak? Görmek için mi? Görülmek için mi? Görmek için baktığımız,anladığımız her şey yeterli mi? Görülmek için peki? İnsanın anlaşılmak,görülmek için susarak,giderek, hareket ederek savaşması yeterli mi? Görmek midir marifet? Görülmek mi? Görülmek güç olsaydı şüphesiz Allah çok daha iyisini daha açık gösterirdi. Belki de kullarını görmeleriyle sınıyordu. Görüneni bilmek kolay. Görülmeyeni görmek eşsiz gerçek olsa gerek...