Bu çağın insanı çok yorucu
Vicdandan çok bihaber. .
İsteklerine göre değişiyor ahlak, kültür, edep, doğrular,adalet....
Terk etmek,tahammülsüzlük, çabasızlık aşk olmuş...
Kötü şeyler yaşadığından umutsuz bakan insanlardan uzak durmak dostluk olmuş..
İnsan kendine sürekli kapanmayı kaçış görmüş..
Adı da hayat olmuş...