Kendinceyazar

Kendinceyazar
@Anonimcee
Bir kuzey ege sevdalısı Kaz dağları hastası
Kötü bir insan kendisi gibi kötü davrandıkça İyiliği nereye kadar karşılarında görebilirler ki?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan gerçekten sevilince Sevdiği insanın kalbinin evi olduğunu bilir. O evde güven,samimiyet vardır.
Kendi gibi olanı Kendinden olanın huzur getireceğini sanarken Kendinden olacak kadar sınanan hayatlar...
Okuduğu şiiri gönderirdi bana... Ama şiir gibi sevilirdi Bir türlü okumazdı... Öyle bir noksanlık var Bu var olmayan bizlikte..
Mesele ne şehri terk etmek Ne farklı insanlara denk gelebilmek Ne farklı konularda derinleşmeş Farklı manzara da susabilir insan Eğer tek konuşabileceği Kendi kalırsa En azından...