Bir insanı kulluk eder gibi sevmem için, hak ettiğim değeri almam gerekir.
Zira ötesi kendi kul hakkına girmektir...
İnsan değer gördüğü yerde durmalı.
Bazı insanlar vicdanları rahat olsun diye
Vazgeçtim demezler
Susarlar
Seni değersizleştirirler
Gitmen için çabalarlar...
Sırf suçsuz ve iyi görünebilmek için