Kendinceyazar

Kendinceyazar
@Anonimcee
Bir kuzey ege sevdalısı Kaz dağları hastası
Bir insanı kulluk eder gibi sevmem için, hak ettiğim değeri almam gerekir. Zira ötesi kendi kul hakkına girmektir... İnsan değer gördüğü yerde durmalı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
6 Şubatın bendeki tanımı Ablam: kalıcı gözyaşımdır. Bazen içeri bazen dışarı akar.
Belki de hayat? Kaybettikten sonra bazı şeylerin değerini anlamak üzere kurulu bir zamab gecikmesi gerçeğidir.
Sevdiğini hissettirmemek de bir sevmemek değil midir?
Bazı insanlar vicdanları rahat olsun diye Vazgeçtim demezler Susarlar Seni değersizleştirirler Gitmen için çabalarlar... Sırf suçsuz ve iyi görünebilmek için