Başkalarından geçip doğru dost, eş olduğunuzu sonradan anlayan insanı affetmeyin. Çünkü sizin de aynısını yapma hakkınız varken sadık kalmayı tercih ettiniz...
Değerli değilsin
Kimse de değil.
Yarı yolda bırakmıyorsan
Sevginin hakkını veriyorsan
Kırmaktan kaçıyorsan
Çıkarlarını doğruluk olarak görmüyorsan evet sen değerlisin...