Ve Rab
Eğer ki her tövbeyi kabul etseydi
Eğer ki ilahi adaleti olmasaydı
Bir cezanıb varlığından söz edebilir miydik?
O yüzdendir ki
Doğru ol.
İyi ol.
Kırılınca Allah'a bırak.
Aynı şey iki kişiye yaklaşık ölçütte acı,huzur,mutluluk vermiyorsa
Ortaya sevgi dengesizliği çıkacaktır.
Bu bir tarafın daha az önemsenmesine yol açar...