Kendinceyazar

Kendinceyazar
@Anonimcee
Bir kuzey ege sevdalısı Kaz dağları hastası
Sana "seni özledim" diyemediğim için kırgınım. Nasıl denilir giden birine...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gidişinin bana kazandırdığı şeydir Hergün ruhumla konuşmam Arada sanki delirdi gibi bir şey diyen oluyor Alıştım bunada Yokluğun gibi
Özür dileme ve karşındakinin değerini kimse ile bir tutmama duygusuna sahip insanlar... Hatasında özür dileyen Kırdığında ısrarla konuşmayan çalışan her dosta minnettarım...
Çok çabuk harcıyorsun. Sana gelen merhameti, ince düşünceyi Ve dahasını. En çok da kendini. Ne istediğini bilmiyorsun Ya da bilsen bile ona gitmiyorsun Yolundaki senin için iyi olacaksa bile göremiyorsun Çabuk harcayanla olur mu yol almak? Sen hiç kendine kırılmadın mı bunları yaşarken. Söyle şimdi Nasıl affedeyim seni İstemeden senden giderken?
Allah'ın mükemmel ilahi adaleti varken, Sana beddua etmek mi? Lütuf olur