Üstat Yoda, öğrenmenin sonu yoktur der. Belki usta da en az padawan kadar öğrencidir. Belki Qui-Gon gibi bir öğretmen değilim. Ama Anakin'in sahip olduğu öğretmen benim. Onu bir daha hayal kırıklığına uğratmayacağım. Sonuçta, bir söz verdim.
"Seninle gelmeye hazır olduğumu sanmıştım. Ama değilmişim."
"Anakin... Sen hazırdın. Bugünden çok önce. Hazır olmayan bendim. Çırak olarak benim üstüme kaldığını söylemiştin ya? Galiba, usta olarak ben senin üstüne kaldım gibi geliyordu bana."
"Qui-Gon Jinn müthiş bir jediydı. Yine de sith karşısında duramadı. Ve büyük bir üstadı korumaya yardım edemediysem, bir padawanı nasıl koruyabilirdim ki?"