Abdulkadir çoban

Abdulkadir çoban
@ApoZ
Bizden sonrası var'da Bizim gibisi yok
İzalasyon
Lise
Hatay
Kitaplar arasında
4 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Felsefe ve toeloji iki ayıran soru Bir şeyi tanrı emrettiği için mi iyidir Yoksa O" şey iyi olduğu için mi tanrı Onu "Emretmiştir"
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Acımasızca geçip giden zamandan Sadece yanlızlıklarım var.
Alıntı
Olman gereken yerden çok uzaktayım, Belkide yoruldum bilmiyorum, Öyle karışık, Öyle yabancıyım ki ! Bu aralar kendime bile gelemiyorum
Birbirine ihtiyacı olanlar özenle Birbirlerin'den uzak duruyorlar. Şükrü Erbaş
Bir adam seni seviyor elbette küçük şeylere takılacak. Eğer bunlarla baş edemiyorsan giderSana değer vermeyen insanlarla deng geleceksin