Semih

Semih
@Aprasiyab
what is dead may never die
Front-End Developer
Ankara Üniversitesi
Ankara
25 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Günah ve Ademoğlu
“Günahı âdemoğlu ya hiç görmemeli ya da görürse işlemeliydi,” yoksa Şeyh Efendi gibi “masum bir günahkar” olurdu insan, ki bu her şeyden daha kötüydü.
Sayfa 101·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anadolu hep böyledir oğlum, orası memleketin mezarlığıdır, bu vatanın çocuklarını alır başka diyarlarda öldürtür, sonra Anadolu’ya gömüveririz, sonra da üstünü örtüp unuturuz…
Sayfa 86·Kitabı okudu
“çok düşündüm, biliyor musun, insana aç mısın diye yalnızca yuvasında sorarlar, eğer bir kadın sana aç mısın diye sorarsa bil ki orası senin yuvandır.”
Sayfa 85·Kitabı okudu
1000Kitap
Mükemmel bir hayat yoktur… Hayat hiçbir zaman mükemmel değildir; daima eksik, bozuk ve kötüdür, mükemmel olan ölümdür ve mükemmel olmayan her şeyin mükemmele aktığı gibi hayat da ölüme akar, orada mükemmele erişir.
Sayfa 32·Kitabı okudu

Semih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·488 syf.·
1 saatte okudu
·
2025 10. kitabı
Christelle Dabos
9.4/10 · 56 okunma